У дома Предаване Трактор DT 75 технически. Crawler трактори - тествани асистенти. Кратка екскурзия в историята

Трактор DT 75 технически. Crawler трактори - тествани асистенти. Кратка екскурзия в историята

Трактор DT-75- един от тези дългосрочни услуги на пазара, който получи най-масивната употреба. В продължение на десетилетия той е произведен от големи партии и благодарение на специален дизайн е бил използван в най-разнообразните, включително достатъчно тежки условия. Тракторът за цялото време получи редица актуализации и модификации, последната от която се освобождава (под новото име) днес.

DT-75 трактор трактор

Присъствието в шасито вместо обичайните колела на острието на гъсеница прави реално превозно средство от всички терени. Поради това, тя може да бъде приложена не за обичайната земеделска земя, а върху строителни и промишлени обекти, включително с торф и блатист почва, както и в жилищните и комунални услуги на останалата част от снега и боклука при избора на съответното модел. Позволява се да се използва заедно с комбайните, например.

Желаната модификация се избира заедно с подходящото допълнително оборудване, което може да включва:

  • Обратен редуктор;
  • Хидравлична система (отзад);
  • Универсално дъмп;
  • Въртящ се или неотразяващ булдозер;
  • Podoomyshtel.

Външен вид трактор DT-75

DT-75 двигател

Вижте тези статии


За няколко жертви повечето продавачи на транспорт са променени. Няма изключение и двигател. Така че тракторът DT-75 в различни версии има такива модели на двигатели:

  • А-41Si-01;
  • А-41i;
  • D-245.25;
  • SD-14NG;
  • SMD-18N;
  • RM-80;
  • PM-120.

Всеки от тях има свои собствени характеристики и отличителни черти. Например, двигателят A-41Si-01 Производство на автомобилната инсталация на Алтай има сила от 90 к.с. (За сравнение, тракторът има по-голяма мощност) и D-245.25 има 5 к.с. Повече и произведени от беларуското растение.

DT-75 скоростна кутия

Благодарение на много модели модулът за превключване на скоростта страда от непредвидено замърсяване, тракторът DT-75 има фундаментално различен дизайн на скоростната кутия. Домът и бордовите предавки заедно с чифт планетни механизми, прикрепени към задния мост, се сглобяват в твърд слой, който е проектиран да осигурява чиста работа. Самата скоростна кутия е механична и има 7 стъпки.

DT-75 трактор на полето

Разход на гориво DT-75


Като При проектирането на трактора има допълнителен стартер, в допълнение към дизеловото гориво, той трябва да използва смес от нисък октанов бензин и машинно масло. За основния вид гориво в базовата линия резервоарът е снабден с капацитет 315 литра. Където среден поток Дизелово гориво Трактор DT-75 има в обем 215.3 g / kWh

Спецификации DT-75

  • Тип трактор трактор, общо предназначение;
  • Тегло на трактора, kg 5260;
  • Габаритни размери, мм: 3705x1740x2273;
  • Прочистване на пътя, мм 324;
  • База (разстояние между осите на екстремните носители), mm 1585;
  • Стъпка (разстояние между средата на гъсениците), мм 1330;
  • Специфично налягане върху почвата, kgf / cm2 0.4;
  • Брой предавки:
    напред 7;
    обратно 1;
  • Обхват на скоростта, km / h:
    Напред 4.0 - 10.54;
    обратно 3,42 и 4.28;
  • Маркиране на двигателя SD-14;
  • Тип на двигателя четири инсулт дизел с димермерно смесване;
  • Номинална мощност при 1700 rpm, hp 75;
  • Максимален въртящ момент, kgm 60;
  • Двигателна маса (суха, без радиатор), kg 650.

Видео за DT-75

DT-75 - трактор на проследяващ ход, произведен в Съветския съюз и постсъветското време. Тракторът DT 75 е произведен от волгоградската тракторна инсталация от 1962 до 2009 г., през цялото време, през което е произведено над 2.7 милиона копия - рекорден резултат за този вид технология. Тракторът придоби популярност поради надеждност, непретенциозност и наличност. Основната цел на Caterpillar Tractor DT 75 - селскостопански работници, но успешен дизайн позволява да се справи с други задачи.

История Трактор

В средата до края на 50-те години на ХХ век. VGTZ произвежда трактор DT-54. Това бяха, макар и многофункционални, но технически, морално остарели автомобили, наследиха конструктивни решения за дори преди войните. Съветската държава е необходима нова селскостопанска техника, чието създаване е възложено от Волгоград (след това все още Сталинград) към растението трактор.

Първоначално се предполага, че моделът DT-56 щеше да замени "петдесет и четвърти". Тя е завършена за работа до 1958 г., но моделът не успява правителствените тестове и не се препоръчва за серийно освобождаване.

Развитието на напълно нов трактор започна с пристигането на дизайнера на VGTZ M. A. Sharov. След като работеше по най-голямото изграждане на трактор на съветската държава, топките поставят амбициозната задача - да развиват и стартират освобождаването на нови трактори, дълбоко обновяване на наличните образци на обработваемото изкуство.

Изследваните модели DT-75 бяха събрани на 16 юли 1959 г. Какви са характеристиките на DT 75, удовлетворени, че машините са показали сериозно превъзходство над чуждестранните колеги. Теглото на новостта е отбелязано: масата на трактора DT 75 позволява да работи върху меки или разкъсани почви. А май 1960 г. ръководството на WGTZ нареди началото на модернизацията на производството за преквалификация на линиите до DT-75. Масовото освобождаване е създадено до 1963 г., на 30 декември тази година, конвейерът остави последния DT-54 и след него - "първородният" DT-75, събран на главния конвейер. От този момент започна дългата история на този трактор, продължавайки днес. Според 2009 г. растението произвежда повече от 2 милиона 741 хиляди копия на DT 75.

Архивна снимка на DT 75 от първото поколение:


Интересното е: От 1965 г. автомобилите са били изнесени в някои страни от соката, Куба и редица африкански държави. Това допринесе за развитието на тяхното земеделие и увеличи авторитета на вътрешното инженерство.

Колата оцелява няколко модернизация и е направена в няколко модификации. До 2009 г. тракторът премина през следващата актуализация и рестайл: той е снабден с новите финландски DVS на SISU, произведени на фабрика за моторни трактори във Владимир и модерна кабина. Индексът на трактора се е променил, той се произвежда с търговското наименование "Agromash 90 TG".

ВАЖНО: Невъзможно е да се обърка от въпросния трактор от машината на влекач на трактора Харков, произведен с подобен индекс. Трактор T 75 от HTZ е модернизацията на DT-54.


Линията

Поколение трактори

Историята на DT-75 отличава три поколения автомобили:

  • първо - 1963-1978;
  • второ - от 1978 до 2009 г.;
  • трето - от 2014 г.

Трактор от първо поколение:



Както може да се види, те се отличават визуално от дизайна на кабината. В първата е взета назаем от автомобила Газ-51, разпознаваеми очертанията. Второто поколение вече е оборудвано с нова кабина с панорамна преглед, разширен и по-строг. Също така, за комфорта на водача, вентилационната система беше предвидена в модифицирания модел.

Друга разлика - резервоар за гориво. В основната версия на DT-75, той се намираше зад, в актуализирания (с индекса m) - отстрани на кабината. За такова настаняване тракторът е иронично наричан машината "пощальон" (потът напомни на пощенския чанта), името на шегуването се заби. В бъдеще резервоарът за гориво се премести на мястото зад кабината. Можете също да прочетете.

Чудя се: след пускането в производството на второ поколение, растението от цял \u200b\u200bСССР дойде с писма с изискванията, за да напусне първия, толкова добър имаше репутация и висока увереност, докато те ще кажат сега, тракторът.

Имаше разлики в енергийните единици.

Третото поколение е претърпяло допълнителни промени:

  • армиран кръгов тръбен капак;
  • страничните листове от пластмаса са заместени с метал;
  • засилените газови ключалки;
  • системата Start / Stop е променена от бутона;
  • други модификации.

Модели

DT-75, както вече беше споменато, беше предимно селскостопански трактор, предназначен за обработваема работа. Но успешният основен дизайн позволи да бъде адаптиран да изпълнява други задачи.

Имаше четири основни модификации:

  • DT-75 C1 (DS 1) - със задно яке, оборудвано с хидравлична система и отдалечени цилиндри;
  • DT-75 C2 - оборудван с хидравлична помпа и хидравличен дистрибутор, резервоар на хидравличната циркулация, консумативи за масло;
  • DT-75 C3 - без хидравлична система и задни примерни блокове;
  • DT-75 C4 - с всички изброени, с изключение на направените цилиндри.

Въз основа на базата им, създадени няколко подводници.

DT-75B.

Буквата Б е "блато" - това е опция с EMD-14 NG двигател, подсилен до 80 сили и увеличена ширина на гъсениците. Тракторът е предназначен за работа в дивеч и други пейзажи на влажни зони. Дизайнерите са осигурили защита на двигателя и предавателни палети.


DT-75V.

Предназначен за селскостопански работници и експлоатация в сноп със селскостопански привързаности.

DT-75D.

DT-75D тракторът е оборудван с мотор А-41 или D-440-22. В допълнение към 75d, имаше "блатна" модификация на DT-75dt.

Моделът с този индекс е предназначен за условията на стръмни склонове - операции на минно развлечения и др. 75K е оборудван със специална система за предотвратяване на преобръщане. Друга любопитна разлика е дизайнът на кабината: местата се намират един срещу друг, които заедно с редица други технически характеристики (Наличието на задна предавка, двойка кухи, организирането на управлението на директни и нишки с помощта на същите контролни тела), дава възможност да се работи с метода "совалка". Е произведен от 1972 година


Тракторът е поставен върху дизел FMC на SMD-14 ng с течна охладителна система. От основния модел тракторът се различава в много елементи:

  • седалки;
  • дизайн на рамката;
  • спирачки на задния мост;
  • управление на организацията;
  • възли на хидравличната система и петролните тръбопроводи;
  • електрическа верига;
  • дизайн на гъсеници и др.

За работа в трудни условия тракторът беше допълнително завършен със специални водещи колела, подходящи за монтиране на блатисти песни, както за DT-75B. Можете също да прочетете.

DT-75м.

DT-75M трактор е предназначен за селскостопански, пътни и рекултивни дейности. В допълнение към 75 метра, са произведени 75 mv модификации, 75 ml. Dt-75ml е с по-голям брой контролни лампи, водно охлаждане на вентилацията на кабината и модифицираната конфигурация на контролите.


Това е модификация, използвана като булдозер. 75-те са най-много мощен двигател В серията - SMD-66 при 170 к.с.

DT-75N.

Моделът DT-75N е оборудван със армиран дизелов двигател на SMD-18N. В допълнение към 75N, съществува модификация на DT-75NS. Модернизация на основния модел на второто поколение, продукцията на която започна през 1984 г. Въпреки някои конструктивни подобрения и промени, тракторът остава изцяло обединен с DT-75m.

DT-75D.

Вагон с мотор A-41C за 94 к.с. В основата му е направено круч-2 AgricultractraCtractor, Ders-4 в модификациите на булдозера, с оборудването на въртящата се сметина, селскостопански и др., Също така се произвежда и с различно оборудване, dehs 2/4 , DTEC 4, DTEHS 2 (дешифриране на стойности, виж по-долу).

Изключителният модел на растението Павлодар, който влезе в производството през 1986 г., е оборудван с повишена кабина и друга облицовка на двигателното отделение.


Интересно: Пробите от Павлодар се отличават с надписа "Казахстан" на двигателното отделение. "


Тъй като самият производител отбелязва, от официална гледна точка, това е само дълбока рестартиране "седемдесет и пети". Но това не е съвсем вярно, въпреки факта, че тракторът наследява много идеи от заслужено предшественик. Силна промяна, например, беше подложена външен вид. Звукът на кабината и е шумоизолация, оборудван с калориен и климатик.

Работните органи бяха засегнати важна промяна. Ако предшествениците са хидравличен контрол, новият трактор работи на пневматични актьори, поради което устройството е по-лесно, а драйверът на трактора е по-малък. Също така, 90 TG е лишен от педали на спирачната спирачка, те не са необходими след въвеждането на избран контрол на въртящия се механизъм.

Интересно: таблото за управление е оборудвано с индикаторна единица, където се показва информация за състоянието на зоните на трактора, тяхната работа и системата съобщава и необходимостта от поддръжка.

Пневмокомпресор дава друго важно предимство: водачът може да почиства въздушния поток въздушни филтри, радиатор и т.н., или, например, изпомпвайте гумите на селскостопанското оборудване, работещи в пакета.

Беше значително променено система за шаси: Тя бе снабдена с балансираща суспензия, благодарение на която тракторът започна да се движи и дори повече. На клиента са достъпни два вида гъсеници:

  • с OMS - отворени метални панти;
  • гумиран (парцал).

Последният прави трактора по-малко шумно, намалява вибрациите и отрицателното въздействие върху почвата, по-лесно за поддържане. Освен това те позволяват на автомобила по-лесно да се движи по асфалт и други твърди покрития, без да ги уврежда.

Кодове за трактор и оборудване

Класите на производителя действителните трактори на линията DT-75 към следните типове:

Как става ясно, d означава сила А-41 от "Altai моторна централа. В писмото m криптиран дизел "Минск моторно растение".

Мотор А-41:


Някои символи в името на трактора могат да означават или друго приспособление (или комбинация от такива):

  • PP - обозначава наличието на задна предавка;
  • Sec - задните хидронисти;
  • Budht - оборудван с универсална сметища с хидроперосежна система;
  • BPDT - наличието на дъмп на ротационен булдозер;
  • Bndt 10/20 - инсталиран тип булдозер трактор (10) тип или модел за блато (индекс 20);
  • Бръмчене - обозначава лидер;
  • C2 - показва модел без задната хидравлична кожа и BO;
  • C4 - присъствието на и скриване.

Резюме Таблица на моделите DT-75:

Кодът Наличност в. \\ T Hydon жена отзад Задна предавка Khoomymyster. Модификация на болт Трактор / блатист Ротационна сметища Универсален дисплей
Des4. Да Да
4. Да Да Да
4 с BNDT. Да Да Да Да
4 с BPDT. Да Да Да Да
Ders4 с Budht. Да Да Да Да
Dehs 4. Да Да Да
Dekhs-4 bndt-10 Да Да Да Да
DEHS4 BPDT. Да Да Да Да
Dehs4 budht. Да Да Да Да
DERS2. Да
DERS2 BNDT-10 Да Да
Ders-2 BPDT Да Да
Ders2 budht. Да Да
Dehs2. Да
Dehs2 bndt-10 Да Да
DEHS2 BPDT. Да Да
Dehs2 budht. Да Да
DTEC4. Да Да Да Да
DTEC4 BNDT-20 Да Да Да Да Да
Desch4. Да Да Да Да
Desc4 bntd-20 Да Да Да Да Да
DTEC2. Да Да
DTEC2 BNDT-20 Да Да Да
Dtehs2. Да Да
Dtehs2 bndt-20 Да Да Да

Спецификации

DT-75 - тежка машина на третия клас на тяга. Технически характеристики на модификациите на тракторите DT-75 зависят от възможностите на базовата платформа, конфигурация, поколение и допълнително оборудване. Основните параметри са представени в таблицата по-долу:

Параметър Стойност
Power Point. А-41.
Клас 3 Клас на тяга
Власт (оперативен) 95 К.С.
Прехвърляне на чела 7 (основно снабдяване)
23 (с позиционер)
14 (с обратен редуктор)
Задни предавания 1 (в базата данни)
5 - (с HU)
7 (с PP)
Скорост До 11.2 км / ч, в зависимост от модела и конфигурацията
Дължина на надлъжната база 1.612 m.
Проследяване 1.33 m.
Улеснение 38 cm.
Ширина на гъсениците 38-47 cm.
Размери (височина на ширината на дължината), m. 4.4-1.85-2.71
Колко тежест трактор DT 75 6.95 тона
Товароносимост (над осите на пантите) 2.6 тона

Конструктивни функции

Инженерите защитават двигателя на трактора от неизбежен при работа, особено в усъвършенствани условия, прах и други замърсители: Функцията за защита извършва капака, покриващ захранващия блок от всички страни. Отпред под капака са разположени нефт и воден радиатор, покрит с допълнителна тарепсна завеса. Задната част на двигателя съдържа механизма на предавания заедно с съединителя на съединителя, скоростната кутия, картонната трансмисия, въртящ се лупа и задна ос. Всички тези компоненти са опаковани в един актьор. Ако опаковката предполага наличието на b, то е монтирано до този възел.

Диаграма DT-75:


Възел в отворена форма:


Да се \u200b\u200bулеснява стартирането грейдънка.

Тракторът е оборудван с планетен механизъм за увеличаване на момента на тяга, поради което общите теглителни усилия при всяко предаване нараства на тримесечие (следва да се отбележи, че таксата за нея става намаление. максимална скорост). Такава система позволява трактор без прехвърляне за преодоляване усъвършенствани зони Повърхности.

PPP DT-75 механични, има предната предавка по подразбиране 7 и една обратима (това, което тракторът DT 75 има диапазон на скоростта, зависи от конфигурацията). Планетарният механизъм за завъртане е вграден в дизайна на задния мост и целият възел, както вече споменато, се сглобява от един възел: той осигурява допълнителната твърдост на рамката, по пътя, допълнително предпазва чувствителността към предаването на чистотата от мръсотия.

BOV се върти от скоростната кутия, монтирана на задната стена на калъфа за предаване. За да активирате вала, водачът не може да напусне кабината на трактора, лостът за грип е сред контролите на водача.

Отделно споменаване е рамка. Тя се състои от правоъгълни резервоари, свързани с барове и оси. Всички други NO-75 възли са монтирани на рамката. Отзад на него съдържа скоби, които държат задния механизъм с модули на модулите, включително основния цилиндър на хидравличната система. Това решение позволява на машината да контролира работата на оборудването директно от пилотската кабина и без помощ.

Дизайнерите са се опитали да осигурят плавен ход, за който песните на гъсениците (които имат 7 лими), са обвързани с метални пръсти и са оборудвани с припокривания на бягащата пътека. Поради това, ролките минават през веригата много гладко.

Кабина DT-75 затворен тип, с чифт меки седалки. Възглавницата на седалката на водача може да се регулира. Отопление Работното пространство се организира чрез снабдяване на отоплителната система от радиатора и може да се охлажда с помощта на вграден вентилатор. Кабината съдържа всички необходими контролни тела - лостове и педали, включително лостът на B и хидравличния дистрибутор, електрическите бутони за управление. Също така има резервоар с вода, набор от инструменти и акумулаторна батерия.


Чудя се: в дизайна на трактора се прилага специален звуков сигнал, с който драйверът на трактора може, ако е необходимо, да комуникира с трактора, без да е необходимо да нулират звука на двигателя. Електрическа верига Позволява ви да свържете преносима лампа или отдалечен заглавка.

Може да се каже, че успешният дизайн на DT-75 се потвърждава от десетилетия на популярността на трактора. В допълнение, за разлика от съвременните западни проби (например, John Deere - оборудван с електроника и телематика, DT-75 е прост, надежден и има отлична поддръжка: е възможно да се поправи счупен трактор със селски ремонт семинар, а понякога и самостоятелно. Въпреки моралното остаряване, все още се произвеждат резервни части за "седемдесет и пети", и има много и употребявани автомобили на вторичния пазар и части за тях.

Експлоатационен опит

Броят на тракторите на серията DT-75, дадени в началото на статията, говори сам: потребителят доброволно се ползва с тази техника, а търсенето на нея е било и остава постоянно високо.

Собствениците на трактори отбелязват голям брой модификации в най-много различни видове - от обикновените селскостопански работници до операции в трудни условия - на торфени, блата и др. Тракторите могат да бъдат булдозери, трактори, работещи с шарнирни селскостопански машини и др.

Отделно отбележете изключителната им надеждност. Хората с опит в DT-75 го награждават с много приятни епитети: непретенциозни, поддържащи се многофункционални, издръжливи. Казват за него дори, че той е "нечувствителен". След модификации и рестайл, драйверите на трактора твърдят, че машината е подобрила характеристиките, допълнителен комфорт, управляемост и маневреност.

Това е вярно, особено по отношение на надеждността: с правилна грижа, DT-75 ще бъде верен от десетилетия. Ключовата дума тук е "с правилна грижа", без подходяща поддръжка и с политиката за нокти, дори тази техника, наследяваща опита на съветските дизайнери, може да откаже.


Друг плюс е относително малко тегло на трактора DT 75. Тракторът тежи 75, осигурява му малък натиск върху земята и ви позволява да работите успешно върху меки почви, за които по-тежките автомобили са неподходящи.

На минусите, понякога говорят за недостатъчно мощния двигател за извършване на съвременни проблеми, които не дават необходимата сила. Освен това тракторът за тези години, който дизайнът остава непроменен, просто остарял и морално, и технически. Трудно е да се създаде нова селскостопанска техника с него, условията за работа на шофьора на трактора вече не отговарят на настоящите стандарти. Ето защо VGTZ проведе дълбока обработка на първоначалната идея, освобождавайки "Agromask-90 TG".

Други типични недостатъци, отпуснати от собствениците:

  • честота на хидравличната помпа за повреда;
  • не най-надеждният генератор;
  • характерно за цялата селскостопанска техника Времето на СССР проблемът с изтичането на смазочни материали през жлезите.

Някои от тези проблеми се решават чрез обработка на подобрения.

Влекач в киното

Интересното е, че частично популярността на DT-75 в страната и чужбина е причинена от външния си вид в съветските филмови продукти. Ако лентата се демонстрира на лентата, след това с висока вероятност те използват DT-75. Тракторът се превърна в "филмово съхранение" и неговите поглъщащи се и остават много разпознаваеми: например героинята на Ненна Мордикова е работила на "Седемдесет и пети" във филма "Руска област" 1971

Произведен мащабни модели Трактори за колектори.

Стойност на трактора

Цените за DT-75 днес варират в голям диапазон. Използваната техника в движение може да бъде закупена дори за 60-80 хиляди: може да бъде инстанция на първите до първите години на производство, запазени в Outback. Цената на по-новите автомобили може да бъде от 100-200 хиляди до един и половина и по-висок, в зависимост от годината на производство и държава. Цената на новия DT-75 на уебсайта на завода е отбелязана от 1,85 милиона.

DT 75 Няколко десетилетия беше най-популярният булдозер на вътрешния пазар (3 сплетен клас). Моделът е широко използван в различни области и стари версии на отделните потребители и сега. Производството на булдозер в модернизирана форма продължава. Техника, която получи много нови елементи (мотор, кабина, предаване), запазва основните си предимства: надеждност, наличност и прост дизайн.

Производството на DT 75 се извършва от волгоградската тракторна инсталация. Дизайнерите многократно финализират модел, подобрявайки различни характеристики на изпълнениетоТова позволи на булдозер да запази своята популярност, въпреки изобилието на конкурентите.

DT 75 се характеризира с широк спектър от употреба. Автомобилът се използва активно за ремонтни и строителни обекти, в индустрията и селско стопанство. Булдозерът работи ефективно върху склонове с лека стръмност (до 20 градуса). Отличната способност ви позволява да използвате техника за офроуд, почвата с висока влажност и блато. Допълнителните приспособления увеличават възможностите и функционалността на модела.

DT 75 е подходящ за следните операции:

  • с изглед към малки дървета и пънове;
  • развитие, разхлабване и преместване на почвата на малки разстояния;
  • транспортиране на насипни материали;
  • водноелектрически манипулации;
  • товарене и разтоварване;
  • почистване на магистрали и улици от снежни отклонения, мръсотия, земя.

Всички възли и механизми на булдозера са надеждно монтирани върху заварена рамка, състояща се от надлъжни резерви. Скоростната кутия и задната ос са разположени в един блок.

За да се създаде оптимален температурен режим в кабината, има специална вентилационна единица. Наличието на такава система осигурява доставката на пречистен и навлажнен въздух. Неговото включване се извършва в автоматичен режим, когато прозорците и вратите на кабината са затворени.

През зимата, водачът може да се нагрява чрез специално отопление на канориферен тип. Конструктивни функции Кабините допринасят за факта, че е възможно да се работи върху такъв булдозер при всякакви метеорологични условия.

Въпреки факта, че съвременният пазар на специално оборудване е изпълнен с различни предложения, моделът на Gaterpillar Bulldozer продължава да се наслаждава на много популярен. Тази тенденция се дължи на доброто техническа характеристика и високия оперативен потенциал на представения продукт.

ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ
Размери, мм.4400x1850-2240x2710.
Клирънс, мм.326-380
Тегло, кг7400
Капацитет на резервоара, l360
KP.Преден ход -10, обратен - 5
Ходкраулър
Мощност на двигателя, l / s95
Брой цилиндри, персонални компютри4
NM въртящ момент15
Скорост на движение, km / h12
Консумация, l / h15
Разходи, разтриване800000
АналозиYTO C1002, трактор W-90 и др.

Двигател

DT 75 е завършен с няколко варианта на електроцентрали. Най-често срещаните версии:

1. SMD-14 е основната версия на двигателя (инсталирана на първите модификации). 4-инсулт безкомпространски двигател с течна охлаждаща система и функция на ривките смес дизелово гориво. Мощност на двигателя - 75 к.с.

2. SMD-18N - инсталиран в по-късни модификации (най-често срещаната версия). 4-инсулт дизелов двигател има течно охлаждане (охлаждаща течност или тоосор, циркулирано през радиатора), турбохари и директно инжектиране Гориво.

Характеристики на SMD-18N:

  • работен обем - 6.33 литра;
  • номинална мощност - 70 (95) kW (HP);
  • номинална честота на въртене - 1800 rpm;
  • броят на цилиндрите е 4;
  • диаметър на цилиндъра - 120 mm;
  • специфичен разход на гориво - 224 (165) l / kW на час (l / h на час).

3. А-41 - 4-инсулт дизелов модул с директно инжектиране, течна охлаждаща система и вертикално местоположение на цилиндрите. Функцията на двигателя е 2-клапан за газоразпределителен механизъм и чугунени ръкави със специална повърхностна обработка.

Масови характеристики на двигателя A-41:

  • работен обем - 7.43 л;
  • номинална мощност - 90 к.с.;
  • номинална скорост на въртене - 1750 rpm;
  • броят на цилиндрите е 4;
  • диаметър на цилиндъра - 130 mm;
  • степента на компресия е 16.

4. RM-120 е по-малко често срещано дизелово устройство.

Последните версии на DT 75 също са оборудвани със SISU (Финландия) двигатели с капацитет 98 к.с.

За работа в северните региони се предвижда инсталирането на преградата. Всички булдозерни двигатели не изискват качеството на горивото и се различават в висока граница на сила.

Капацитетът на резервоара за гориво е 360 литра.

DT-75 консумация на гориво

Средното потребление на гориво, консумирано в един час на работа, е 15 литра, подлежащ на използване на 95-силен двигател. В друга конфигурация на Bulldozer DT-75 консумацията може да се различава значително. Дизел зарежда в резервоар с обем до 300 литра.

Предаване

Предаването е многостепенна скоростна кутия, която работи с 10 различни скорости. Благодарение на това можете лесно да експлоатирате булдозера в различни условия. Такава висококачествена предаване, която работи в двойка на двигателя, позволява да се сведе до минимум общото количество гориво.

Шасис

Работата система се характеризира с висока еластичност. Той е обединен с модела DT-54. В спирането на техниката се въвеждат различни добавки на пружината, които намаляват диференциалния диференциал.

Размери:

  • дължина - 4400 мм;
  • ширина - 1850 мм;
  • височина - 2710 mm;
  • пътно разстояние - 326-380 мм;
  • база за робот - 1622 мм;
  • ширина на терена - 1330 мм;
  • ширината на гъсеницата (основната производителност) е 390 mm.

Колко тежи?

Общата маса на булдозера е 7400 кг. Техниката е в състояние да развива скорост до 12 км / ч и да премества стоки с тегло до 3000 кг.

Моделът се управлява с различни сметища с максимално тегло до 900 кг. Скоростта на експлоатация на сметището е 150 mm / s, границата е 6000 mm.

Устройство и характеристики на работа

Многобройни механизми и елементи на DT 75 са фиксирани върху заварена рамка, състояща се от 2 надлъжни лопата на правоъгълно напречно сечение. Освен това те са свързани чрез кръстосани връзки за по-голяма надеждност. Предавателната кутия и задната ос са разположени в задната област, което прави булдозера по-стабилен.

Шасито на машината се характеризира с повишена еластичност. Този елемент е обединен с Bulldozer DT 54. В същото време суспензията се допълва от извори, които намаляват диференциалната техника. Всяка гъсеница има 42 единици с възможност за бърза подмяна. Сред характеристиките на гъсениците трябва да се подчертаят със специална система за ангажиране, оборудвана с множество грундиране, покриващи цялата дължина на елемента.

Предаването на DT 75 е изградено на базата на 15-степенна механична KP (10 отпред и 5) задните скорости). Такова изобилие от режими ви позволява да изберете оптималния инсулт за специфични условия и намалява товара върху елементите на машината. Предаването използва сух съединителен съединител с 2 дискове, който е отговорен за ефективността на предаването на сила.

Лентите спирачки осигуряват високо качество на спиране дори с бързо движение.

За DT 75 се предлага широка гама от шарнирно оборудване. Управлението на устройствата се извършва с помощта на хидравлична система с 2 работни цилиндри. Ъгълът на сметището на булдозера достига 270 градуса, което ви позволява да образувате могила или да извадите снега от пътя. За всеки пропуск машината плаче по почвата до 100 mm. Моделът е оборудван със следните прикачени файлове:

  • ротационна сметища;
  • нечудващо дъмп;
  • универсален лампи за различни видове работа.

За да работи с допълнително оборудване, валът на захранването се използва в затворен корпус на чугун. Елементът е направен под формата на скоростна скоростна кутия с цилиндрични предавки. Скоростта на въртене е 9 оборота / сек.

Булдозерът може да бъде оборудван с ротационен или не-особен дъмп. Инсталацията на такова допълнително оборудване допринася за факта, че цялостното изпълнение на булдозера има тенденция да се увеличава.

Първоначално DT 75 е оборудван с запечатана затворена кабина, заета от автомобила 51. По-късно се появиха кабини с повишена височина и лостове за управление, изпратени към водача. Възел оцелял няколко модернизации, последната версия се характеризира с повишена звукоизолация и се приема за инсталиране на отоплителната система или климатизацията като опция. Кабината съдържа 2 души и оборудвани с удобни седалки със специални дръжки за корекция. Устройствата за управление и контрол са имали ергономичен контрол и намалена умора на оператора. В кабината имаше доста места, защото 2 души, които имат плътна физика, станаха внимателно. Декоративните елементи Външното покритие не приемат и много подробности бяха изключени от дизайна (огледала за обратно виждане, сигнали за обороти). Присъстваха само 2 кръгли фарове над капака и 2 фенери, монтирани над стъклото в задната част на светлинната оптика. Почистване предно стъкло Извършва се с помощта на портиер, разположен в горната рамка на прозореца. По отношение на комфорта, булдозерът сериозно по-нисък от западните конкуренти, но осигурява добри условия на труд.

DT 75 се характеризира с добра поддръжка. В момента няма проблеми с резервните части за булдозер и цената на ремонта е минимална. Основната сложност за собствениците на техниката е нейната доставка до мястото на експлоатация. В селските райони проблемът бързо се решава, защото градът ще трябва да поръча специален транспорт с ниска рамка, за да не се повреди асфалт.

Каюта на водача

Производителите бяха добре взети грижи за внедряването на висококачествена звукова изолация на кабината на водача. В много отношения те успяха да постигнат това поради максималната стягане на съединенията. В резултат на това кабината се създава оптимален температурен режим по всяко време на годината. Като опция, този елемент може допълнително да бъде оборудван с отоплителна система или климатик. Устройствата и кормилните механизми в кабината са разположени в съответствие с всички изисквания на ергономичността. Трябва да се отбележи фактът, че липсата на допълнителни елементи, които биха могли да предотвратят нормалния процес на управление.

Оборудване за шарнир

Прикаченият файл е инсталиран на трактора DT75 булдозер, в зависимост от спецификата на извършената работа. Различни производители Предлагат доста широк спектър от допълнителни инсталации. Някои от тях се използват за селскостопански цели или при почистване на сняг.

Модификации

  1. Известни са 4 конфигурации на Caterpillar Aggrate DT-75:
  • C1 - в резервата могат да имат отдалечени цилиндри, елементи на хидравличната система и задната кожа.
  • C2 - може да бъде оборудван с резервоар на хидравличната система и дистрибутора.
  • C3 - идва без допълнително оборудване, като C1.
  • C4 - Изглежда като пълен набор от C1, но без отдалечен цилиндър тип.
  1. За да се наеме специално оборудване за транспортиране на единицата до мястото на работа, е необходимо да се съобщават на данни за това колко тежи DT-75 булдозер. Използвани за популярни железопътни платформи и сега автомобилна техникаКакво е много по-евтино.

Семейството DT 75 включва много модернизирани версии и модификации. Най-известните вариации на булдозера са:

  1. DT 75B е блатна модификация, която се различава от основната версия възможността за определяне на позицията на водещите пързалки и по-широки песни. Промените ви позволяват да използвате булдозер върху блатисти и вискозни почви с максимална ефективност;
  2. DT 75K - версия с подобрена стабилност и способност за работа на наклона до 20 градуса. Булдозерът е оборудван с актуализирана трансмисия и модернизирана горивна система.
  3. DT 75N - версия с двигателя SMD-18N;
  4. DT 75D - модификация с единица А-41;
  5. DT 75PM - Вариант с двигателя RM-120.

Модификациите на булдозера са не по-малко популярни от основната версия. Търсенето на модела се дължи на следните характеристики:

  • прост дизайн, който ви позволява да ремонтирате в полеви условия;
  • дълъг живот и висока поддръжка;
  • мощни електроцентрали. С тяхната помощ булдозерът може да реши най-трудните задачи;
  • модернизирано шаси с увеличена проходимост;
  • разнообразие от монтирани устройства;
  • лесен контрол (лостове са близо до оператора);
  • най-евтината на самата техника и резервни части за него.

Принцип на работа

Ако трябва да се въртите на равнината на нарязаната почва, тогава тя отнема равномерно повдигната по време на шофиране.

Ако е желателно, операторът на Bulldozer DT-75 може да изчисли времевия цикъл на булдозера, който се състои от такива елементи като:

  1. Работен инсулт с задълбочаване и печка на почвата, т.е. комплектът и движението на определено количество почва към изпускателния сайт.
  2. Прекратяване на движението за превключване на скоростта.
  3. Празен ход, за да се върнете към първоначалната позиция за копчето.
  4. Спрете да отидете на фронта.

Изрязани и отделени от основната повърхност, почвата се сглобява преди ножа до най-високото ниво на работното тяло, след което фиктивната механизъм се повишава до нивото на земната повърхност и съдържанието просто се движи към изпускателния сайт.

Високата маневреност, ако е необходимо, позволяват всеки път да започне цикъл от ново място.

((ReviewovalВсички)) / 5 Потребители ( 1 Оценка)

Надеждност

Удобство и комфорт

Поддръжка

Предизвикателства

Многофункционалният проследяващ трактор на третия DT-75 е произведен в няколко поколения и модификации, от 1962 до 2009 г. в Волгоград (основно производство); и от до 1968 до 1992 г. в Павлодар (Казахстан). През това време повече от 2,740 000 трактори от този модел излязоха от конвейерите на двете растения - ненадминат резултат не само в нашата страна, но и в целия свят.

DT-75 Друг "по време на живота му" се превърна в легенда, оставайки на кадрите на много съветски филми и постави като паметници за длъжностите в редица градове. Тайната на такава маса и популярност е проста: тя е проста, евтина, строга и работеща машина, която може да се използва в различни области на фермата. Въпреки това, основната цел на DT-75 - плуг и култивира Земята. Ето защо без него няма колективна ферма или държавна ферма.

Бившите работници на волгоградската тракторна инсталация помнят, че в старите дни това гигантско предприятие работи в четири смени, т.е. денонощно. В същото време основният конвейер е издал около сто трактори за преместване; Износ Конвейер - от 20 до 25. Плюс това, защитниците на завода, произведени от 50 до 60 единици BMD и BTRD на месец.

Основният модел на WGTZ и базата за цялото семейство проследяващи трактори беше точно DT-75, стартиран в масово производство през декември 1963 г. Сталинград фабрика за трактор Стана една от първите големи промишлени предприятия, построени от Съветския съюз "от нулата" през 1926-1930 година. В годините на битката на Сталинград, ожесточените битки отидоха директно на територията на завода.

VGTZ, който оцелява най-тежката военна битка на двадесети век, не оцелева в варварските "затягащи" и икономически "реформи". През 90-те години компанията е разделена между няколко собственици, а в продължение на няколко години скрит грабеж остават само на хартия.

Централно преминаване на VGTz.

Видимостта на развитието и работата остава: Проектното бюро продължи да "издава" нови модели, чиито протестиращи са изложени на изложения; В пресата редовно бяха публикувани материали за предстоящата модернизация на производството; Известната колонада на централните проходи изглеждаше, както винаги, непоклатима и впечатляваща ... А "от задните порти" на растението непрекъснато се изминава от Камаз, натоварен с тонове въображаем "метален скрап": машинни инструменти и други промишлени съоръжения.

Сега VGTZ е в разрушеното състояние, подобно на декорацията на филмите за апокалипсиса. Волгоград ентусиастите са снимали унищожени растителни магазини от квадкоптъра и ги публикуваха със своите снимки след фашистко бомбардиране. Сходството е страхотно.

Преглед на поколенията и модификациите DT-75

Както и сега, и сега, в пространствата на бившия Съветски съюз, той продължава да работи на "ветерани" на трактора DT-75 в ранга. Изненадващо, в Outback, можете да намерите чрез предложеното, но в работно състояние на DT-75 от първото поколение, без буквата "m" в името! Най-много, без които нямам филм за последния етап на завладяването на девствените земи и други подобни. В Vecile DT-75 те станаха наследници на своите предшественици - и C-80 и след тях стояха в помещенията на паметниците в центрираните области на Дева.

DT-75 на първото поколение се характеризира с малка метална кабина, в която са представени очертанията на кабината на Газ-51 и четири цилиндъра четири-инсулт дизелов двигател SMD-14. Мощност в 75. конски сили. Съответно, на тракторите от второ поколение, стартирали в серията през 1978 г., е монтирана нова, увеличена и разкъсана панорамна кабина, оборудвана с вентилационна единица. Тя е преместена вдясно от оста на трактора, а резервоарът за гориво, който преди това е бил разположен в гърба, се намираше вдясно на кабината и стана много по-подходящ. DT-75V, DT-75MV, DT-75BV - фабрични имена на трактори с нова, асиметрично разположена кабина.

Визуално: първото (дясно) и второто поколение DT-75 в играчките копия на моделите на трактора

Трябва да се каже, че нови кабини, безусловно подобряване на нивото на комфорта на механистирите, не бяха приети веднага. Доверието в трактора и неговата репутация бяха толкова големи, че в продължение на няколко години от различни краища на страната, писмата отидоха с изискването да напуснат производството на DT-75 на първото поколение. Нов трактор, дължащ се на страната на резервоара, е иронично наричан "пощальон". Между другото, един от аргументите беше, че с новата каюта беше неудобно да се плашат горските снимки: предотврати високата й височина.

Въпреки това, за да останат в "пощенския" форма, трактор DT-75M е предназначен за всички следващи години на своето производство. Второто поколение на тези селскостопански машини е оборудвано с по-мощни дизелови двигатели. А-41, А-41sy. С капацитет от 90 л. / S. (DT-75M, DT-75de) и турбокомпресор SMD-18N. С капацитет 95 л. / S. . (DT-75N). Моторите бяха инсталирани на производство на Pavlodar DT-75 D-440-21. Производство на фирма "Алтайзел" (барнул). Всъщност обаче този двигател е подобен на A-41.

Що се отнася до модификациите на трактора DT-75, всеки от тях е предназначен да увеличи своите оперативни характеристики в специфични специфични условия. Накратко за всеки от тях:

  • DT-75B. - Модификация на блатото, с повишена ширина на кърпата на гъсеницата и 80-те силния SMD-14NG двигател. Този трактор е предназначен за използване на влажни зони, по-специално на торфените работници. Дизайнът беше допълнен със специална защита и предаване на двигателя.

DT-75B - блатото на трактора

  • DT-75K. - трактор за работа на стръмни склонове, например в минната индустрия. Тази модификация е оборудвана с система за понижаване на стръмни склонове. Двигател - SMD-14mg. Седалките в кабината първоначално бяха разположени: не наоколо, но приятел един срещу друг.
  • DT-75s.- модификация, предназначена за използване като булдозер. Основната характеристика е могъщ шестцилиндров дизелов двигател SD-66 с капацитет 170 л. / S.
  • DT-75N -модернизирана версия на класическия DT-75M, стартирана в серията през 1984 година. Редица конструктивни промени обаче оставиха този вариант на трактора напълно унифициран с модела DT-75M.
  • DT-75D.- универсален проследяващ трактор с дизелов двигател А-41 и с капацитет 94 литра / и.
  • Dt-75ml -от 1986 г. само в Павлодар, опция на трактор, характеризиращ се с променена облицовка на отделението на двигателя и се увеличава с размера на кабината, повишава височината на трактора от 2304 до 2923 mm.

В Павлодар, DT-75 постави каютата на собствения си дизайн, дори по-висок и просторен. На снимката - модификация на DT-75ml.

Интересното е, че в трактора на Павлодар се провеждат и експерименти за стартиране в производството на DT-75M и DT-75ml не на проследяването, но на това дали.

Между другото, тракторната инсталация на Павлодар в ерата на новите икономически реалности претърпя съдба на своя "по-голям брат". Производственият запис е доставен през 1984 г.: 55 хиляди единици DT-75. В края на 90-те години / началото на 2000-те години продукцията на трактора спря; Заводът е разделен на няколко предприятия, от които тръбната продукция "KSP Steel" всъщност работи и дава продукти.

DT-75 - продължи?

Официалният "наследник" на най-масивния трактор Caterpillar е неговата модернизирана версия на W-90 ("Волгоград Трактор-90"), който впоследствие, в леко модифицирано състояние, получи търговското наименование "AGROMASH-90TG". В серия тази кола Така че не отидох и, като се има предвид пълната разруха на WGTz, перспективите за нейното производство остават много мъгливи. Може би ще бъде създадено в други предприятия на тракторните загриженост. Как, например, производство военно оборудване (BMD и BTRD), който е прехвърлен от Волгоград до Курган. Въпреки това, вие ще се запознаете като цяло с характеристиките на трактора "AGROMASH-90TG".

"Ресталинг" на основния трактор на съветския гъсеница вече е настъпил за две хиляди години. BT-90 и практически е "Agromash-90TG", е модернизирана версия на DT-75 и като цяло дизайнът му повтаря легендарния трактор. Въпреки това, първо, нов модел Получени по-модерни двигатели:

  • A-41Si-02 е усъвършенствана версия на A-41Si Altai моторна инсталация. Този дизел е оборудван с пневмокомпресор, топлообменник за течно масло, почистващ препарат за хартия. Мощност - 95 л. / S.
  • Minsk D-245.5S2 - турбокомпресор и междинна система за въздушно охлаждане. 110 l / s. Сила.
  • SISU 44-DTA е най-модерният (икономичен и екологичен, но в същото време по-скъп) двигателят, който в финландската лиценз се произвежда в завода за моторни трактори в Владимир. Мощност - 94 л. / S.

Тракторът отново "престана да бъде" пощальон ": резервоарът за гориво на BT-90 се намира зад, но не само не е намалял, но и се увеличава до четиридесет литра: от 260 до 300 литра. Хидрократорите (първични и съединители на съединителя) се прехвърлят от предната част на трактора зад кабината, близо до резервоара за гориво. Маслото сега не попада в кабината.

Кабината в "Agromash-90TG" стана не само по-просторна, но и по реда на величина по-удобен. Табло Остарели механични лостове и маслени тръби, електрически сензори дойдоха да се сменят. Основните и допълнителни (пътнически) работни места са много по-удобни; В кабината направи втората врата. Худът на "наследник на DT-75 не е метален, а фибростъкло. Цветът на трактора се е променил от червено на синьо.

W-90, той е "agromash-90tg"

С ремонт и резервни части няма проблеми: новият модел има пълна съвместимост с класическия DT-75 на второто поколение. Механик познаване на устройството Предшественикът може лесно да разбере VT-90. Е, сега, всъщност за самото устройство на DT-75.

Технически характеристики на трактора DT-75

Както вече беше отбелязано, основната цел на трактора работи в селското стопанство. "Елемент" DT-75 pachote, непрекъснато отглеждане на полета, мъчител, потапяне, сеитба и събиране на култури, Snow Stand. Въпреки това, възможността за агрегиране на трактора с повече от сто монтирани, полу-монтирани и прикачени оръжия позволява да го приложи в най-широката гама от земни, рекултивационни и пътни работи; при дърво; С крайбрежни, заваряване и бързи инсталации.

Разбира се, в строителството, пътната и индустриалната сфера, базата данни DT-75 не се сравняват с енергия и производителност със специализирани индустриални трактори Chelyabinsk. Въпреки това, непретенциозните и надеждни DT-75 могат да бъдат успешно нанесени не само в селото, но и в града, и не са оборудвани със територии, без никаква производствена база.

Двигатели DT-75

Четири цилиндъра, четириизмерни дизелови двигатели:

  • SMD-14. Производство на моторно изграждане на Kharkov "сърп и чук". С работен обем от 6,33 литра. и с капацитет 75 л. / s., при 1.7 хиляди революции на коляновия вал в минута. Специфичен разход на гориво при номинална мощност - 218г / kWh. Диаметър на цилиндъра - 120 мм; Бутален ход - 140м.
  • SMD-18N.тя се различава от "14-то" наличие на турбокомпресор и се увеличава до 95 л. / S. Сила.
  • А-41.и А-41sy.както и техния аналог D-440-21.Всички - произведени от автомобилното предприятие Altai. Мощност - 90 л. / S. Диаметърът на цилиндрите е 130 mm. Бутален удар - 140 мм. Работният обем на цилиндрите е 7.43 литра.

DT-75 с емблемата на WGTZ в музея

Шест цилиндър четири-инсулт Дизел:

  • SMD-66. (Влизане от Kharkov и Belgorod моторни централи). Работният обем на цилиндрите е 9.15 литра. Мощност - 170 л. / S. Инсталиран на "промишлена" модификация DT-75s.Предназначени да увеличат значително производителността на трактора, когато се прилага извън селското стопанство. Например, като булдозер по строителство или пътни работи.

Между другото, същият дизелов двигател е оборудван с DT-175 "Волгар" - обещаващият модел на VGTZ, чисто земеделска дестинация, стартирана в серия през 1986 г., и още през 1992 г. "подредена за дълго време да живее" от усилията на "реформаторите".

Двигателят на DT-75 е оборудван с едноцилиндър "Старт" - стартер бензинов двигател Pd-10U. Мощност 10 К.С. с електрически стартер; както и сух свързващ съединител с двойно дискове с константно затворено тип. За да загреете двигателя преди да започнете по време на температурата на мразовито око на околната среда, предварителното положение е предназначено за DT-75 PZB-200.. Мотор, монтиран на специален еластичен тип автомобил; Закрепена към рамката на трактора в четири точки.

Характеристики на дизайна на DT-75 и основните параметри в цифри

Рамката на трактора е заварка, състояща се от два надлъжни заварени лопата със затворено правоъгълно напречно сечение. Спарите са свързани между тях с напречни тръби. Механизмите на скоростната кутия и задната ос са подредени в един случай. Задната ос е оборудвана с два еднослойни планетарни механизми за въртене с лентови спирачки. Планетарният механизъм допринася за намаляване на усилията за стругова за трактори. В чрез част Колелата са драйвери и ръководства, които поддържат ролки с гумени ленти, 4 балансиращи вагони и 2 проследявани вериги.

На архив Снимка - DT-75 от първото поколение

  • Общите размери на DT-75 на първото поколение - (дължина x ширина х височина, mm): 3480 x 1740 x 2304.
  • Общите размери на DT-75M (2-ро поколение) - (дължина x ширина х височина, в mm): 4240 x 1850 x 2705.
  • Ширината на гъсениците е 390 или 470 мм.
  • Агротехнически клирънс - 380 мм.
  • Масата на DT-75 на 1-ви поколение - 5550-6050 кг конструктивен; 5840-6360 kg работа.
  • Масата на DT-75 на второто поколение - 6170-6740 кг конструктивен; 6640-7210 kg работа.
  • Кинг ширина - 1330 мм.
  • Броят на пренасянето на предавания: 7 главен; 16 - с включена песен.
  • Брой предавки заден ход: 1 главен; 4 - с включената песен.
  • Капацитет на резервоара за гориво: трактори 1-ви поколение - 240 литра; Вторият е 260 литра.

Трактор за предаване DT-75

Силата, генерирана от двигателя, се предава към управляващата част на DT-75 посредством хидромеханична трансмисия, използвайки конвертор на въртящия момент.

DT-75 скоростна кутия, в един блок със задна ос

Основните елементи на предаването на трактора са както следва:

  • Съединител, закрепване към двигателния маховик. Неговата цел е да прехвърли въртящия момент на следващите агрегати; Плавно изключване и връзка електроцентрала с скоростна кутия.
  • Ръчна скоростна кутия, разположена в едно жилище със заден механизъм. Контролната точка е отговорна за движението на трактора върху основните и технологични предавания, предната и обръщането.
  • Главна предавка. Публикувани директно в корпуса на задния мост. Състои се от конична предавка на PPC и задвижваната предавка на обратния механизъм.
  • Два планетарни механизми за завъртане.
  • Полуза осите и крайни болестни скоростни кутии, фиксирани от двете страни на моста.
  • Воен за прекъсване на захранването (VOM) - за предаване на енергия към агрегатирането на тракторните машини и механизми.

Шаси и контрол на трактора DT-75

Шофирната част на DT-75 се използва за превръщане на енергията на въртене на водещото колело на крайното предаване към транзитното движение на трактора. Цялото тяло също разчита на управляващата част, която осигурява хватка от земята.

Основните компоненти на шасито:

  • балансиране на суспензията на вагоните;
  • гъсеници;
  • водачи и задвижващи колела;
  • поддържащи ролки с гумени ленти.

На проследяваните връзки има припокриване на бягащи пътеки, за движение на носещите ролки на проследяваната верига без сътресения и шокове. Суспензията се отличава с еластичност и е балансирана, така че тракторът може да се движи плавно дори с монтирани оръжия. Всеки от 4-те вагоните от суспензия DT-75 се монтира на щифта (2 вагони от двете страни).

Вашата количка е количка, съставена от вътрешни и външни баланси, свързани помежду си в силната ос. Поддържащите ролки са сдвоени в долните краища на балансиращите, а изворите на цилиндричната форма се сушат върху балансирането.

Трактор за шаси DT-75

Специалното водещо колело (отпред; инсталиран на 2 конични ролкови лагери) променя посоката на движение на веригата за бягане, без да се дава да загуби напрежението. Регулирането на степента на напрежение се извършва с помощта на специален механизъм за опъване.

Ролките (поддържащи) в механизма на шасито също са четири, 2 от всяка страна. Те ръководят гъсеницата с помощта на джанти и не го дават на убождане. Caterpillar се състои от връзки и всеки камион е сложна стоманена леярка с 7 пеша, групирани с 3 с външни и 4 s атрешна. Методът на управление на завоите в процеса на движение е да забави един от гъсениците, както и изключването на изоставащата гъсеница.

Кабина DT-75. Механизатор на работното място

Каюта мел метал, стегнат, с панорамна остъклена; напълно запечатан; Оборудван с системи за пречистване на въздуха и отопление. Системата за въздушна чистота се включва автоматично с затваряне на вратата. Нагревателят кара в кабината, отопляема въздух от радиатора през въздушния канал.

В кабината на трактора DT-75m.

Столът на работното място на механизатора се регулира във височина; Допълнителна седалка се намира точно под и не е регулируема. Четки за чистачки, монтирани отпред и нататък задно стъклоШпакловка Стъклената шайба се осигурява само за предното стъкло.

По отношение на продукцията той дори надмина известния "HTZ" и "T-190", въпреки че сега в селското стопанство е рядко: аграррите отдавна са използвали енергийни колесни трактори. Но строителите на пътя, строителите и достойнствата не бързат да отпишат техниката, която не е износване. Такъв случай. Преди около година DT-75 е паднал от моста преди около година. И какво мислите: от трактора само кабината светна, той, образно казано, пушеше и караше още повече. Вярно е, че има проблем с резервните части. Няма продажба, подходящи части са взети в отписаните копия, в резултат на два трактора, един компонент. И така, какво друго все още е обичано от "DT-75" и защо не се лекуват с него да се разделят?

През 1963 г. "DT-75" на третия тежест, който заменя остарелия модел "DT-54", е пуснат в тракторната инсталация на Волгоград. "Седемдесет", използван за селскостопанска работа увеличени скорости С шарнир, полу-монтиран и прикачно оборудване. Максималната скорост е малко повече от 10 км / ч напред и повече от 4 км / ч. Назад, производителността е с 30% по-висока от тази на DT-54.

От 1978 г. тракторът е нова кабина за покритие, изместена надясно от оста. И резервоарът за гориво с повишен дизайнер на контейнери, поставени от лявата страна на кабината, и това дава основание да се обади "DT-75" "пощальон".

Това име също е осигурено зад модификациите на оригиналната единица: "DT-75B" с двигателя SMD-14NG и неговата блатна опция "DT-75BV". "DT-75M" и "DT-75MV" с двигателя A-41. "DT-75N" с двигателя на SMD-18H и неговия блатен вариант "DT-75NB" и други. През 70-те години колективните ферми правят все повече и повече поръчки за тези трактори, а капацитетът на волгоградското растение липсваше. От 1969 до 1992 г., DT-75 започва да произвежда тракторна инсталация на Павлодар в Казахстан. Освен това, тракторът на Павлодар подписа "Казахстан", Волгоград - "DT-75".

Малко лирично отстъпление. В Сабакаевска осемгодишна школа на района на Уляновск през 1966-2067 г. момчетата бяха събрани от метален скрап. Искаше да го изпрати на растението, така че тракторът да е направен там.

Желязо се предаде през октомври, пионери. Тези, които любителите търсят скрап, и онези, които по-възрастни са събрани и изпратени в рецепцията. Прехвърлени на кон, колички, дори ръчно донесени. Учениците изгориха идеята. Но се съмняваше дали металът е достатъчно. И сега е дошъл вълнуващият момент.

Fizruk School Vasily Gloost, построил студенти в училищния двор, където стоеше DT-75. Нов, ярък оранжев. На надписа на вратата: "местна колективна ферма от пионерите на училището Сабакаев".

Ралито отвори директора на училището Татяна Бектенва. Председателят на БОРИСОВ Публикален съвет е направен от Наталия Борисов. Тя подаде ключовете на председателя на колективната ферма, наречена на Ленин Николай Коровин. Главата благодари на пионерите, преминаха ключовете на най-добрия тракторис. Започва оборудването и отиде от училищния двор до земеделското предприятие.

Стари модели "DT-75" - сега рядко, можете да кажете рядкост. Един е намерен в Толочински ПМС. Кабина с една вратичка. Салон - рая за любителите да дръпнат нещо. Много лостове - но всички те са необходими. На почтеното място - лостове на планетарния механизъм на въртене. Шофьорът манипулира - те и тракторът се разгръща.

Тракторът има повече от десет модификации - така наречените по-млади братя. Един от тях "DT-75s". Начало на изданието - 1983. Обхват на работните скорости - от 9 до 19 км / ч. Скоростна кутия - автоматичен. Мощност на двигателя - 170 "Коне".

Комсомол членовете на растението, младите изобретатели и рационализатори бяха ангажирани в създаването на "DT-75C". Те наполовина проектирани прототипи.

Фокус върху условията на труд на водача. Кабината е запечатана и добре изолирана от шума. Когато двигателят работи, можете да говорите без увеличаване на гласовете. Добър преглед И вентилация - допълнителни удобства. В топлина климатикът охлажда и овлажнява въздуха в кабината, - припомня главния дизайнер на завода Владимир Шевчук по това време.

Raisin Design - Hydrotransmission. Трейфът е по-лесен за задвижване на машината, не е необходимо да превключвате често върху оран или мъчителен. Конверторът на въртящия момент автоматично регулира скоростта, резултатът от живота на двигателя се увеличава. DT-75C има само две основни програми, скорост до 22 км / ч. Някои модификации имат лидер с две допълнителни технологични предавания. Те са необходими най-малко, както се наричат \u200b\u200bполетата, "пълзящи" скорости при напояване на културите.

По това време фабричните работници също работят по обещаващи модели на проследяващи трактори "W-200" с енергиен двигател от 200 конски сили. Тя увеличава производителността с 25-30% в сравнение с DT-75C. В кабината си - максимални удобства. Лостовете за управление са оборудвани с въздушни кофилари. Дизайнерите и конструкторите за безопасност се погрижиха. Кабина по искане на клиенти, оборудвани с рамка. Той защити от деформация, когато свърши.

Освободете на главния конвейер "DT-75" Волгоград Тракторна инсталация спира през 2009 година. Тук имаше повече от 2741 000 парчета. В Съветския съюз тракторът стана най-масив сред проследените. Сега "DT-75" събира тракторната компания Волгоград. Тук можете да укажете, че само VTK произвежда легендарния DT-75.

Последната модернизация е най-дълбоката. Името на новия модел "Agromash 90TG". Тракторът стана по-гъвкав. Работи като инсталирането на пластмасов капак, развитието на нова модерна кабина, разширяване на поредица от двигатели, подобряване на шасито. Списъкът на хитовете се попълва с снегорин, тръбен слой. Тракторът се продава с водна инсталация. Използва се при изпомпване на почва, восък и дъждовна вода от камъци, окопи, кладенци.

В устройството с заваръчна машина "DT-75". Закрепени към задната хидравлична система. Инсталацията генерира електричество за два заваръчни публикации с напрежение от 30 волта с постоянен номинален заваряващ ток от 250 ампера. В допълнение, алтернатор с мощност от 4 kW осветление и електрически инструменти.

Товарачът на базата на "DT-75" се нарича Prontal-Cake PFP-1.2. Не е толкова маса, но самата е уникална. Кофата премества товара на върха на кабината на трактора - назад напред и обратно. В същото време PFP-1,2 остава на място.

Моделът MZC-75 на DT-75 може да намали прореза в замразената земя по време на копаене на кители, инсталирането на захранващи мрежи, полагане на тръбопроводи и водоснабдяване, канализация. Заводът произвежда булдозер въз основа на DT-75 с директен, въртящ се и универсален сметищ с хидроперосекос.

В надеждността на "DT-75" няма съмнение. Самата ще мине, а другата техника ще доведе. Само крайността на последното също е важна. През май 2012 г., близо до фермата Kratuchinsky в района на Волгоград туристически автобус. Той дърпаше "DT". Пътуването има устройство за ремарке с фар.

Главен клас на "DT-75" Придава машинист на булдозера на Тоночински PMS GenNady Pushkin (на снимката). За лостове на тридесетгодишния трактор той е на десет години.


Издърпах лоста, планетарният механизъм се освобождава и съоръжението започва да се върти свободно. Гъсеницата се изключва, но продължава да се върти. Завъртане на трактора гладко.

Ново на сайта

>

Най - известен